poniedziałek, 7 czerwca 2010

Oszuści i ci którzy wykorzystują płacąc grosze!

1. Na pewno spotkaliście się szukają sposobu na zarabianie z taką ofertą wpłać 5 zł a zarobisz 1500 zł. Nie dajcie się oszukać! W ten sposób ta osoba wpisuje swoje konto i wy płacicie jej tak naprawdę wy nic z tego nie macie. No chyba że chcecie tak jak ta osoba podać swoje konto i wykorzystywać naiwność ludzi. Osobiście nie polecam tego typu rzeczy!!! To jest nie uczciwe i myślę że wy nie chcielibyście być tak potraktowani.
2. Ciao survies czyli płatne ankiety. Próbowałam coś na tym zarobić no ale niestety nie da się. Ten program działa tak: przysyłają ci ankietę niby dobrze płatną za ileś zł. wypełniasz ją jesteś już przy końcu i nagle wyskakuje że nie stety nie zakwalifikowałeś się do płatnej ankiety. A gdy przyjdzie ci ankieta za 0,70 gr. trwa 20 minut to nagle jesteś idealnym kandydatem. Taka ankieta za 0,70 gr. przyszła mi dwa razy a jestem zarejestrowana w tym programie 5 mieś. Do innych co bym nie wpisywała to pod koniec ankiety pojawia się że się nie kwalifikuje. Moim zdaniem szukają jeleni którzy b. tanim kosztem będą opiniowali ich produkty. Ale to jest moje zdanie i spostrzeżenia. Jeśli masz inne napisz.

1 komentarz:

  1. jestem w tej firmie zarejestrowana już ponad rok, i faktycznie trzeba być cierpliwym, bo nie zawsze ankieta pasuje do naszego profilu. Jednak trochę ich już powypełniałam ale poświadczam również,że firma jest wypłacalna- właśnie otrzymałam wypłatę ponad 20zł.

    OdpowiedzUsuń