poniedziałek, 7 czerwca 2010

Konsultantka avon

Możesz jeszcze dorobić jako konsultantka avon.
W porównaniu do innych firm oferujących taką metodę zarabiania avon jest najlepszą!
Dlaczego?
1. Zero złotych wpisowego
2. Bezpłatna dostawa do domu
3. Częste szkolenia i kursy
4. Wysokie rabaty
5. Możliwość szybkiego i wysokiego rozwoju
6. Super prezenty
7. Oferty netto dla konsultantek
8. Poradniki
10. Na bieżąco jesteś informowana o nowych szkoleniach i kursach
11. Długa lista
Jestem od niedawna konsultantką podchodziłam raczej z przymrużeniem oka do tego typu pracy, bardziej chciałam dla siebie zamawiać kosmetyki. Ale gdy zrobiłam pierwsze zamówienie i zdobyłam pierwsze stałe klientki to przeżyłam szok otwierając paczkę z kosmetykami. A tam oczywiście za darmo perfumy warte 40 zł, fluid warty 30 zł, pomadka warta 20 zł, błyszczyk warty 16 zł i czarna śliczna kosmetyczka! Same jedne z droższych kosmetyków dostałam za darmo!
Jeśli chciałabyś zostać konsultantką proszę napisz do mnie margolbn@o2.pl n treści napisz avon i zostaw swój numer telefonu i miasto z którego jesteś. Jeśli jesteś z Konina to zapraszam do zamawiania u mnie kosmetyków z chęcią doradzę! I pokarze upusty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz