niedziela, 23 maja 2010

Teraz Ja:)

Powiem szczerze że korzystam ze wszystkich tych firm. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z nimi. Zarabiam tyle, że starcza mi na fryzjera, solarium, kosmetyczkę i inne rzeczy już nie wspomnę o kosmetykach i, biżuterii i ciuchach:)
Jestem mamą 3 miesięcznego dziecka oprócz wydawania zarobionych pieniędzy i spędzania czasu z synkiem mam masę wolnego czasu dla siebie. Wyklikanie tych wszystkich stron zajmuje mi godzinkę dziennie, siedzę w wygodnym fotelu pijąc kawkę i zarabiam.
Jeszcze rok temu powiedziałabym że to jakieś oszustwo i że nie ma uczciwych firm, ale gdy zaszłam w ciążę i zwolnili mnie z pracy zaczęłam szukać innych sposobów na zarobienie kasy. Bywało tak że się sparzyłam na paru firmach ale te które tu zamieściłam są w 100 % sprawdzone i wypłacalne. Oczywiście jak znajdę coś ciekawego sprawdzę to i umieszczę na moim blogu.
Dlaczego to robię?
Robię to dla tego że wiem jak ciężko znaleźć pracę zwłaszcza jak jest się w ciąży lub jak jest się osobą niepełnosprawną. Doskonale wiem co to jest bieda i ubóstwo jak to jest gdy nie masz się co jeść ani na mydło. Ja się nie poddałam i dzisiaj zarabiam przyzwoite pieniążki nie wychodząc z domu!!!
Życzę dużych zarobków i serdecznie pozdrawiam:)
P.S. Jeśli masz pytania skontaktuj się ze mną a odpowiem szybko na maile.
mój mail korespondencyjny margolbn@o2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz